Wednesday, November 12, 2008

BZ...........

lamanyer tak bukak blog aku ni....mmg tak terurus lgsg...hidup aku pun sama....la ni bru aku bukak...sbb aku tak masuk opis lgsung...kalau masuk pun...ader keje lain and tak de pc yg kosong...aku ni kan keje nyer ronda2 satu selangor...so kat opis ni ...aku tmpg meja nolin...thnx ye cik bung kesayangan...hehehe....
jap lg ni aku kene pegi APEX...and opis QS...kene antar drawing...tak tau nak g sana...mgkin g ngan dee kot...huhu....penah g sekali jer kat APEX tu...tak igt la nak g sana....kat APEX tu dah la susah nak parking pas2 mahal lak....hampeh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...